Pravilnik o zasebnosti e-komuniciranja

Prijava na e-novice

Za prijavo na e-novice podjetja Acron d.o.o. zbira naslednje podatke:

  •          e-poštni naslov
  •          ime in priimek
  •          IP naslov naprave, s katere se prijavlja 

Upravljavec podatkov družba Acron d.o.o zbira osebne podatke izključno preko prostovoljnih posredovanj osebnih podatkov ob prijavi na e-novice.

Z vpisom vašega elektronskega naslova se prijavljate na e-novice, s katerimi vas bo družba Acron d.o.o obveščala o novostih v ponudbi, popustih, akcijskih in posebnih ugodnostih ter aktualnih nagradnih igrah. 
Osebni podatki za prijavo na e-novice bodo uporabljeni le za namen oziroma namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Podatkov o uporabnikih družba Acron d.o.o. v nobenem primeru ne bo prodajala, posojala ali kakorkoli drugače posredovala nepooblaščenim tretjim osebam brez vaše privolitve. 

 

Pravice uporabnika

Uporabnik lahko kadarkoli preko spodnjega kontaktnega obrazca izbere in pošlje ustrezen zahtevek za dostop do osebnih podatkov, ki jih upravljavec o njem zbira in obdeluje, za popravek osebnih podatkov, izbris osebnih podatkov, omejitev obdelave v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ugovor k obdelavi osebnih podatkov ali za prenosljivost osebnih podatkov. 
Spletni uporabniki se lahko v primeru kršitve njihovih pravic pri zbiranju, obdelavi in hrambi osebnih podatkov obrnejo na informacijskega pooblaščenca.

 

Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon

 

Varovanje podatkov

Upravljavec Acron d.o.o spoštuje pravico uporabnikov do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva osebnih podatkov. Zato smo zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR).

Osebne podatke bo družba Acron d.o.o. skrbno varovala ter preprečevala njihovo morebitno zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni samo za namen oziroma za namene, za katere je uporabnik podal svoje strinjanje, z uporabniškim imenom in geslom zavarovan dostop do njih pa imajo zgolj pooblaščene osebe upravljavca osebnih podatkov, ki so zavezane k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z veljavno evropsko zakonodajo.

E-novice Acron d. o. o. pošilja preko spletne aplikacije MailChimp. 

Zasebnost

Podatke, ki jih boste vpisali v obrazec pri naročanju blaga, bomo skrbno varovali v skladu z veljavnimi predpisi. Uporabljeni bodo samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) ali za posredovanje naših reklamnih sporočil po pošti (katalog) ali elektronski pošti(V kolikor ste se prijavili na E-novice). Sklenjena pogodba bo dostopna v elektronski obliki pri podjetju ACRON d.o.o., do nje je možen dostop na elektronski način. Vsi nakupi se arhivirajo še v tiskani obliki v podjetju ACRON d.o.o.. Podatki se nikoli ne posredujejo ali prodajajo naprej drugim fizičnim ali pravnim osebam.

Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine http://www.bagsandmore.si med kupcem in podjetjem Acron d.o.o., bosta stranki reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Slovenj Gradcu.

Pogoji nakupa 


Splošni pogoji poslovanja naše spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja. Skrbimo za dobro uporabniško izkušnjo in visoko kakovost storitev. ACRON d.o.o. odgovarja za objavljene vsebine in izvedbe naročil v skladu s podanimi pogoji poslovanja.

Izrazi opredelitev pojmov:

-       uporabnik je oseba ki je uporabnik spletnih strani www.bagsandmore.si

-       Ponudnik je ACRON d.o.o., Pod gradom 1, 2380 Slovenj Gradec

-       Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov

-       Kupec je oseba (potrošnik), ki je opravila nakup v spletni prodajalni www.bagsandmore.si

Sklenitev pogodbe

Pogodba na daljavo je sklenjena, ko kupec odda naročilo in je naročilo s strani dobavitelja potrjeno s potrditvenim mailom.

Pridržujemo si pravico, da nismo vezani za izpolnitev pogodbe v roku 72 ur od potrditve spletnega naročila.

Naročanje

Po pregledu naše ponudbe ob želenih artiklih izberete možnost "dodaj v košarico". Ko ste končali z nakupovanjem, v vozičku izberete možnost "košarica". Za tem se vam odpre vmesnik, ki vas po korakih vodi skozi celoten postopek do zaključka nakupa. Nakup lahko izvedete šele, ko se strinjate s pogoji nakupa in to tudi potrdite. Vaša naročila vam bomo dostavili na vaš naslov ali željeno lokacijo po vaši izbiri.

Naročilo ali povpraševanje lahko pošljete tudi na elektronski naslov info@bagsandmore.si. Ob naročilu navedite številko izdelka in vse podatke ob posameznem izdelku. Prav tako je potrebno vpisati vaše podatke (naslov, pošta, telefon...).

Možno je tudi naročilo na telefonski številki 02 620 43 24. Cena klica se obračuna po tarifi uporabljenega operaterja uporabnika.
Za blago, ki vam ne ustreza lahko, v roku 14 dni od sprejema pošiljke sporočite, da odstopate od pogodbe, brez navedbe razloga. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži in ne smejo biti poškodovani. Stroške vračila pošiljke plača kupec. Podjetje ACRON vam nato vrne celotno kupnino za artikel, lahko pa se odločite tudi za menjavo artikla. Po preteku 14 dnevnega roka odstop, vračilo blaga ni več mogoč. Podrobnejši opis imate pod rubriko Varnost nakupa / reklamacije, odstop od pogodbe.

Kot spletni nakup se štejejo naročila oddana preko spletne košarice, telefonsko naročilo na številkah 02 620 43 24, 02 620 43 20 ali naročilo preko info@bagsandmore.si z navedenimi spletnimi referencami artiklov. Za naročila izvedena v naših fizičnih trgovinah, ali pri naših trgovskih potnikih ne veljajo isti pogoji, kot pri nakupih preko spleta.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba. Kupec z registracijo potrjuje, da se strinja s pogoji poslovanja objavljenih na teh straneh, ter pogoji, ki jih bo upravitelj teh strani objavil na www.bagsandmore.si.

V spletni trgovini se prikazuje skupna zaloga iz vseh fizičnih trgovin podjetja Acron d.o.o. – Office&More in Bags&More, zato se lahko včasih zgodi, da si v času od naročila do dejanskega pošiljanja, nekateri izdelki že prodani v eni izmed fizičnih trgovin. V tem primeru si podjetje Acron d.o.o. pridržuje pravico do preklica naročila in zagotavlja da bo stranko o tem obvestilo.

Slike artiklov ter opisi  so simbolični, barve lahko odstopajo od dejanskih. Oblike izdelkov ali pakiranja izdelka so lahko popačeni in v realnosti odstopajo od prikazanih.

Cene

Vse objavljene cene in cene v posebnih ponudbah veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo le za nakup preko www.bagsandmore.si spletne trgovine. Vse cene izdelkov na www.bagsandmore.si so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden. Ponudbe so veljavne v času oddaje naročila.

Cene brez davka na dodano vrednost so vidne v košarici pred zaključkom naročila. Akcijski artikli imajo ceno navedeno poleg artikla, prav tako imajo naveden čas trajanja akcije. Cena pri akcijskih artiklih se lahko obračuna ob izdaji računa!

Cene veljajo za nabave na območju Slovenije. Izven Slovenije ne dobavljamo.

Cena 0 na artiklu sama po sebi ne obstaja.(V kolikor se pojavi naročilo takšnega artikla,ali košarica z vrednostjo 0 ga ne moremo dobaviti). Gratis artikel je lahko le pod določenimi pogoji(promokoda, višina nakupa itd...) V primeru tehničnih napak na spletu si pridržujemo pravico do prekinitve pogodbe. Popusti artiklov v naših fizičnih trgovinah NISO v celoti identični popustom na spletu, prav tako vse cene pri naših trgovskih potnikih niso enake (razni pogodbeni rabati itd.). Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah in popustih, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno ne odražajo dejanskega stanja v celoti.

Akcije

Akcije so lahko časovno omejene in so vezane na spletno zalogo, v kolikor spletne zaloge zmanjka se lahko akcija tudi umakne. Akcije niso poenetene s fizičnimi poslovalnicami.

Na redno znižane artikle akcijske cene ne veljajo. Redno znižani izdelki so označeni z pasico odlična cena.

Zaradi zakona o varstvu potrošnikov, novi izdelki niso znižani, četudi so določene kolekcije oglaševane kot ("vse, celotna ipd.").

Akcije predvidoma veljajo za tekoči mesec, razen če je navedeno drugače. Pridržujemo si pravico, do spremembe podatkov.

Zaradi velike baze podatkov, se lahko pojavijo izdelki ki niso znižani. Prosimo za razumevanje! Izdelki brez zaloge nimajo popusta!

Tedenske in vikend akcije, so datumsko določene. Več informaciji na prvi strani. Po preteku akcije artikli niso več znižani.

Akcija 2+1 GRATIS. On nakupu navedenih treh artiklov vam tretjega najcenejšega podarimo. Akcija se ponovi tudi pri nadaljnjih treh artiklih. Velja samo za artikle, po rednih cenah.

V primeru, da pride do težav pri izdobavi, si pridržujemo pravico, da vam ob ne dobavi enega artikla prekličemo celotno naročilo. Za nevšečnosti se vam v naprej opravičujemo.

RAČUN

Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki?
Z računom v elektronski obliki pomagamo prispevati k ohranjanju okolja. Računi ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1.

Dobava

Kupljeno blago ostane v lasti prodajalca vse do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Blago se dostavlja samo proti plačilu. Dobavni rok za dostavo blaga, ki je na zalogi, je do 10 delovnih dni. Za naročila paketov z več različnimi artikli se lahko čas podaljša na 14 dni. Če blaga ni na zalogi, vas o roku dobave obvestimo. Za izdelke, ki so označeni s trenutno ni na zalogi, se lahko zgodi, da dobava ni več možna. V kolikor se zgodi, da določen že kupljen izdelek ni dobavljiv vam bomo vrnili denar. Ali ga vam po vaši želji zamenjali s katerim drugim. 
Dostava naročenega blaga se izvaja preko različnih ponudnikov  paketne distribucije, ki blago dostavijo do kupca v vse kraje v Sloveniji. Prevoznika paketne distribucije izbere podjetje Acron d.o.o.

Neprevzem blaga

 

V primeru neprevzema blaga s strani naročnika artikla se paket vrne k pošiljatelju. Naročilo se s strani naročnika prekliče, artikli, ki so bili predmet naročila pa gredo ponovno v prodajo.

Prevzem blaga in plačilo

Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije. Ob nakupu v vrednosti do 100,00 € (z DDV) obračunamo poštnino in pakiranje v znesku 4,69 € (z DDV). Za nakupe nad 100,00 € poštnino krije podjetje Acron d.o.o. Pri plačilu po povzetju se stranki obračuna 2,10 € provizije. 

Poštnina za večje pakete, pod katere sodijo vsi kovčki, se vedno zaračuna po enoti ceni 5,99 €. 

Promo kode in brezplačna poštnina za nakup nad 100 € ne veljajo ob naročilu artiklov pod zavihkom OUTLET  in ob naročilu  kovčkov.

Osebni prevzem v poslovalnicah trenutno ni mogoč.


NAČIN PLAČILA

Na voljo so naslednji načini plačila:

Po povzetju z gotovino

V primeru plačila z gotovino (plačila po povzetju) stranki podjetje Acron d.o.o. zaračuna 2,10 eur provizije. 

S kreditnimi karticami

Možno je plačilo s kreditnimi karticami, kot so Visa/Mastercard. 

Paypal

Preko sistema Paypal se poravna strošek naročila, ki je razviden v košarici. Provizijo sistemu PAYPAL krije podjetje Acron, d.o.o.

Naročnik naročeno blago prejme na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij. Če se pojavijo nepredvideni stroški zaradi krivde podjetja Acron d.o.o., bodo le-ti stranki povrnjeni na podlagi dokazil. Ker imamo zalogo po več skladiščih in poslovalnicah se pri naročilu več artiklov lahko zgodi, da boste prejeli več paketov.

OUTLET Zadnji kosi – Možnost odstopa od naročila

Želimo vas obvestiti o posebnih okoliščinah, ki se nanašajo na izdelke, označene kot "zadnji kosi" v naši spletni trgovini. Zaradi omejene zaloge in hitre prodaje teh izdelkov ne moremo zagotoviti dobave za vse naročnike.

Če se odločite za nakup izdelka, ki je označen kot "zadnji kos," vas prosimo, da upoštevate naslednje:

Možnost vračila plačila: Če se izkaže, da izdelka ne moremo dostaviti zaradi omejene zaloge, bomo nemudoma vrnila vsa plačila, ki ste jih izvedli za ta izdelek.

Spremljanje zaloge: Naša ekipa se trudi, da je spletna zaloga čim bolj ažurirana, vendar se lahko zgodi, da je izdelek razprodan, preden je sistem posodobljen. Priporočamo, da nas pred nakupom kontaktirate za dodatne informacije o razpoložljivosti izdelka.

Nadomestni izdelki: Če želite zagotoviti podobno izkušnjo nakupa, vam bomo z veseljem svetovali o nadomestnih izdelkih, ki so na voljo v naši trgovini.

Vaše razumevanje in strpnost cenimo, saj si prizadevamo, da bi vsakemu našemu stranki zagotovili najboljše izkušnje nakupa. Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete dodatne informacije, se ne oklevajte obrniti na našo podporo strankam.

Varnost nakupa / reklamacije, odstop od pogodbe, pritožbe

Kupec sklene pogodbo na daljavo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in ima pravico, da v zakonskem roku 14 dni odstopi od pogodbe brez navedbe vzroka vračila. Vse pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Za odstop od pogodbe izpolnite obrazec ODSTOP OD POGODBE, ali pa nam podate nedvoumno izjavo iz katere je jasno, da odstopate od pogodbe.

Pri prodajni pogodbi začne rok za vračilo teči od dne ko:

-        kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad blagom,

-        kupec  ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

-        kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

-        kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

-        Na strani je objavljen obrazec odstop od pogodbe. 

Prejeto blago mora stranka nato v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe vrniti na naš naslov: ACRON d.o.o., Pod gradom 1, 2380 Slovenj Gradec.  

Po prijetju vrnjenega blaga na naš naslov, stranki vrnemo kupnino, poštnino pa mora kriti kupec.

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec odstop od pogodbe.  V primeru, da je izdelek poškodovan, rabljen kupec(potrošnik) odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga.

Acron d.o.o. vam nato po prijetju artikla v najkrajšem možnem roku oziroma najkasneje v 14-tih dneh po prejetju vrnjenega blaga ali dokazila o vračilu od kupca vrne denar z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. Kupcu vračilo ne predstavlja dodatnih stroškov.

V kolikor je dobavljeno blago poškodovano že prispelo ali je bilo napačno poslano, ga lahko vrnete v roku 14 dni po prejemu. 14 dni je čas da javite vračilo artikla, nato pa imate še 14 dni časa, da artikel vrnete.
Blago se mora vrniti nerabljeno in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za blago na katerem so nastale poškodbe po dostavi in v primeru, da je originalna embalaža odstranjena. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Denar vrnemo na tekoči račun stranke, ki ga stranka navede na odstopni pogodbi.

Pri izdelkih z garancijo je čas vračila omejen z garancijskim rokom.

Pri nogavicah in spodnjicah zaradi higienskih razlogov zamenjava in vračilo, že odrte embalaže ni mogoča.


OBRAZEC :(KLIKNI TUKAJ->) OBRAZEC ODSTOP OD POGODBE

Garancija

Podjetje Acron d.o.o. v skladu s pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, zagotavlja garancijo za obdobje najmanj enega leta za artikle, ki so predmet tega pravilnika.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

- vrne plačani znesek,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stranka odda artikel v najbližji poslovalnici, kjer skupaj s prodajalcem izpolni reklamacijski zapisnik. Stranka lahko označi, ali želi uveljavljati reklamacijo ali stvarno napako.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

 

PRITOŽBE

Stranka lahko vloži pritožbe na več načinov in sicer pisno ali preko elektronske pošte. Pritožbe pošljete pisno na naslov ACRON d.o.o., POD GRADOM 1, 2380 Slovenj Gradec. Ali na e-naslov: info@bagsandmore.si. Pritožbe rešuje ustrezen oddelek zadolžen za pritožbe v podjetju ACRON d.o.o.. 

Podjetje Acron d.o.o v Sloveniji ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. 

Acron d.o.o., kot ponudnik izdelkov omogoča spletno trgovino www.bagsandmore.si na območju RS, na svoji strani objavljamo povezavo do evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine:

Dolgo ime PRS 

ACRON trgovsko podjetje d.o.o.

Kratko ime PRS

ACRON d.o.o.

Datum vpisa subjekta v sodni register

23.12.1991

Naslov 

POD GRADOM 1

Pošta

2380 SLOVENJ GRADEC

Matična številka

5561868000

Davčna številka SI

52653749

Davčni zavezanec

Da

Pravno organizacijska oblika

Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.

Srg

Okrožno sodišče Slovenj Gradec
2010/18466



e-poštni naslov:  info@bagsandmore.si

Tel.: 02 620 43 24

Podjetje ACRON d.o.o. ni član nobene zbornice, prav tako pa nimamo članstva v kakšnih kodeksih ravnanja.

VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN

close MOJA KOŠARICA

New Account Register

Že imate račun?
Prijavite se Ali Ponastavi geslo